My days.

Fredag: Åkte till baby och va med han och hans vänner sen kom mina girls så vi alla drack,grilla och hade fett kul!
Runt kl 4-5 på morgon drog jag och baby hem till han, la oss och lyssna på lugnmusik och bara låg där och myste massvis. Vaknade igen runt 11 men låg kvar ett tag tills vi gled mot björklida för att käka pizza med hans kompisar sen åkte jag hem kl 2 ungefär.
 
Lördag/Söndag: Va ute och gick ett tag sen låg jag bara hemma, fett skönt va det!
 
Måndag/Tisdag: Skolan,stockholm,babe mm.
 
Ondag: Sov jätte länge sen kom Jennifer hit så vi satt och drack kaffe.runt halv 9 kom greken hit sen kom Ande och Andre sen vidare mot örebro Ritz krog, va där med tjejerna och sen min fina älskling och hans kompisar, kollade kartellen live, bäst! blev hämtad igen runt halv 2 och nu ligger jag här - Sova blir det, helt slut är jag.. prata lite med baby sen blir det godnatt :* 
 
Puss fina!

Kommentera här: