Hello

Inte bloggat på ett tag men jag kommer vell blogga då och då nångång. 
Den 9nde gjorde jag en operation i öronen så hade cp ont och hade bandage runt huvet i en vecka, har äntligen tagit bort bandaget så nu måste det bara läka helt, känns sjukt skönt nu när bandaget är borta iallafall.
Min helg tillbringades med baby, åkte till han i fredags och stannade där tills söndag. Blev att umgås med hans kompisar och sen massa mys med han!
 
Nu är det iallafall torsdag, i onsdags va jag tillbaka i skolan igen men idag tog jag helg,sköönt! Har vart med min grek idag, haft massa kul och pratat om allt mellan himmel & jord, älskar dig gumman! Nu har hon dragit så jag har lagt mig och lyssnar musik + pratar med babe.
Imorgon blire att åka till han, saknar han massvis! 
 
Men men, ni får ha det bäst sötisar!
 
 
 


Kommentera här: