GOOD LIFE

Shululu!
Soft dag i skolan igår med brudarna, jag och Jennifer lackade på våran engelska lärare för han slängde ut oss från klassrummet och vägra ge oss våra saker haha, retard..
Iallafall efter skolan gick jag och Felicia hem till mig och börja laga tacos, fyfan va jag tjocka haha.
Efter maten gick jag och la mig på min säng och tänkte kolla film men lyckades decka till kl halv 9 haha värt.. Ringde bästavän på Skype så vi låg och Skype ett tag sen gick hon och la sig och jag låg på min säng och pratade med babe jätte länge tills vi båda skulle sova, somnade iallafall runt halv 3 på morgon för va ute och gick med Jennifer,Andreas och andre :) gick upp 8 imorse när Felicia kom hit så vi gled till skolan. Skolan idag har vart ganska chill med tjejerna , vi har alltid så sjukt kul på lektionerna haha!

Efter skolan gled jag och Jennifer till caféet på station och köpte mjukglass haha sen hem till mig och dra kaffe tills hon drog hem :) får se vad som händer idag , bästavän kommer nog hit snart.

Ha en bra dag alla!

Kommentera här: